Vahingon­korvaus­hakemus

Tavoitteenamme on kuljettaa lähetyksesi aina nopeasti ja luotettavasti perille. Joskus kuitenkin lähetys voi vaurioitua tai kadota kuljetuksen aikana. Mikäli lähetyksesi on vaurioitunut, kadonnut matkalla tai toimitus on viivästynyt, täytäthän alla olevan vahingonkorvaushakemuksen.

Mikäli vahingoittuminen on selvästi havaittavissa, reklamaatio on tehtävä heti lähetystä vastaanotettaessa merkitsemällä muistutus kuljetusasiakirjaan tai varaumalomakkeelle. Jos vahingoittuminen ei ole ulospäin havaittavissa (piilovaurio), reklamaatio on tehtävä kirjallisesti seitsemän (7) arkipäivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Tavaran luovutuksen viivästymistä koskeva reklamaatio on tehtävä kirjallisesti 21 päivän kuluessa siitä päivästä, jona tavara asetettiin vastaanottajan käytettäväksi. Tavara katsotaan kadonneeksi, ellei sitä ei ole luovutettu 28 päivän kuluessa siitä, kun Netlux otti tavaran kuljetettavaksi.

Korvausvastuumme perustuu sopimusehtoihimme sekä kuljetusalaa sitoviin yleisiin sopimuksiin ja pakottavaan lainsäädäntöön.

Otathan huomioon, että vain rahdinmaksaja voi tehdä rahdinkuljettajalle korvausvaateen. Jos olet lähetyksen vastaanottaja, ota yhteyttä lähettäjään.

Netlux maksaa korvauksen vahingonkorvauskäsittelyn jälkeen päätökseen perustuen. Kuljetusvahingosta ei voi laskuttaa Netluxia.

Täytäthän alla olevan lomakkeen huolellisesti helpottaaksesi asian käsittelyä.
Tähdellä(*) merkityt kohdat ovat pakollisia.

Reklamaatio
Onko vahinko jo todettu Netluxin toimesta?
Vaurioitunut tavara ja sen pakkausmateriaali tulee säilyttää mahdollista tarkastusta varten.

Maximum file size: 6MB

Liitä mukaan kauppalasku, kopio rahtikirjasta, mahdolliset tositteet vauriosta, valokuvat sekä vauriotuotteesta että pakkauksesta.